قیمت پنل خورشیدی برای باغ

قیمت پنل خورشیدی برای باغ

پنل‌های خورشیدی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌است. چه کسی به استفاده از برق پاک و رایگان تمایلی ندارد؟ یکی از بهترین کاربرد این پنل‌ها، تامین برق باغ و زمین‌های کشاورزی است. با استفاده از پنل خورشیدی برای باغ میتوانید همه الکتریسیته مورد نیاز خود را تامین کنید و از امکاناتی مانند گرم شدن آب استخر هم استفاده‌کنید. در صورتی که دوست دارید در مورد قیمت پنل خورشیدی برای باغ بیشتر بدانید، خواندن ادامه این مطلب را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید!

چرا استفاده از پنل خورشیدی برای باغ؟

با استفاده از پنل خورشیدی برای باغ میتوانید بدون پرداخت هزینه برق، از الکتریسیته استفاده‌کنید. قبض برق باغ می‌تواند به معنی واقعی هزینه ماهانه شما را بالا ببرد به همین دلیل توصیه می‌شود که با هزینه مبلغی محدود، یکبار برای همیشه از دست قبض‌های برق راحت شوید. البته استفاده از پنل خورشیدی برای باغ دلایل دیگری هم دارد. در بسیاری از شهرک‌های ساخته شده باغی، برق کشی شهری صورت نگرفته‌است. به همین دلیل افراد مجبور هستند که از موتور برق برای تامین الکتریسیته مورد نیاز خود استفاده‌کنند.

تهیه موتور برق و همچنین خرید مداوم سوخت آن هزینه زیادی را به مصرف کننده تحمیل می‌کند. جدا از اینکه استفاده از موتور برق باعث سوزاندن سوخت فسیلی شده و کره زمین را بیش از پیش آلوده و گرم می‌کند. در صورتی که استفاده از پنل خورشیدی برای باغ به‌جای موتور برق هزینه کمتری داشته و هیچ‌گونه آلودگی برای طبیعت ایجاد نمی‌کند. با استفاده از برق تولید شده توسط پنل خورشیدی در باغ میتوانید به‌صورت اتوماتیک گیاهان خود را آبیاری کنید. این فناوری برای افرادی که به درختان خود اهمیت می‌دهند بسیار جذاب است.

پکیج پنل خورشیدی برای باغ

قبل از آنکه بدانید قیمت پنل خورشیدی برای باغ چقدر است باید مطلع شوید که به چه وسیله‌هایی برای راه اندازی پنل خورشیدی در باغ نیاز دارید. برای راه اندازی یک پکیج در ابتدا نیاز به پنل تولید برق یا سولار دارید. دومین قطعه مهم در این پکیج باتری است که نقش ذخیره برق تولید شده توسط پنل را ایفا می‌کند. کنترل شارژر قطعه بعدی است که در تبدیل برق مورد تولید پنل به برق قابل ذخیره در باتری کاربرد دارد. و در نهایت آخرین قطعه‌ای که باید جهت راه اندازی یک پنل خورشیدی در باغ تهیه کنید اینورتر است. این قطعه برق ذخیره در باتری را به برق قابل استفاده لوازم الکتریکی تبدیل می‌کند.

تعیین قیمت پنل خورشیدی برای باغ

قیمت پنل خورشیدی برای باغ

شما میتوانید بر اساس میزان استفاده خود به برق، پکیج‌های متفاوتی از پنل خورشیدی را تهیه کنید. ما در ادامه به ذکر چند نمونه از این پلن‌ها می‌پردازیم. در صورتی که تمایل دارید پکیج پنل خورشیدی با ولتاژ دلخواه خود را داشته‌باشید میتوانید همه روزه با ما تماس بگیرید.

پلن یک

شما برای استفاده از 5 لامپ کم‌مصرف، پمپ کف کش، یخچال متوسط، یک عدد تلویزیون و یک عدد کولر آبی میتوانید پکیجی به مبلغ 30 میلیون تومان تهیه کنید. قطعا این رقم مناسب، هر شخصی را وسوسه خواهد کرد.

پلن دو

برای استفاده از 10 لامپ کم‌مصرف، یخچال 200 وات، پمپ کف کش، یک عدد لپ‌تاپ، ماشین لباس شویی و تلویزیون میتوانید 40 میلیون تومان هزینه کنید.

پلن سه

در صورتی که تمایل داشته‌باشید به‌جز موارد بالا از کولر آبی به‌مدت 20 ساعت در شبانه‌روز استفاده‌کنید، هزینه شما به 100 میلیون تومان ارتقا پیدا خواهد کرد.

جمعبندی

قیمت پنل خورشیدی برای باغ کاملا بستگی به مقدار نیاز شما به برق دارد. افرادی که تمایل دارند زمان زیادی را در باغ بگذرانند یا کسانی که به‌صورت کلی در فضای باغ زندگی می‌کنند باید برای تهیه پنل خورشیدی مناسب خود هزینه بیشتری پرداخت کنند. در صورتی که تمایل دارید در مورد قیمت پنل خورشیدی مورد نیاز خود مشاوره بگیرید، میتوانید با ما در تماس باشید!

پیام بگذارید